top of page

נא להכיר מרכז הסטארט אפ - הזדמנויות לצעירים:

סטארט אפ הינו מרכז הזדמנויות לצעירים בגילאי 18-35 בבאר שבע ובמועצה האזורית בני שמעון.

המרכז הוקם בשנת 2000 על ידי עיריית באר שבע, המועצה האזורית בני שמעון וקהילת מונטריאול במסגרת שותפות 2000 של הסוכנות היהודית. לאורך השנים הצטרפו אליו כשותפים קרן גרוס, היחידה להכוונת חיילים משוחררים וגופים נוספים השותפים לו גם כיום.

בשנת 2004 הצטרף לסטארט אפ כשותף אגף שילוב עולים בג'וינט ישראל. הודות לכך פותח מודל העבודה של מרכזי הצעירים והוקמו עד היום עוד יותר מ- 50 מרכזי צעירים ברחבי הארץ. המרכז בבאר שבע היה ונותר אחד המרכזים הגדולים והפעילים בארץ, עם כל המשמעויות שנגזרות מכך.

סטארט אפ מנוהל תחת אגף הצעירים בחברת כיוונים, החברה לתרבות הפנאי בב"ש, ובנוסף לשותפים הנ"ל פועל יחד עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הנגב, משרד הקליטה, קרן גנדיר, קרן גלנקור, תב"ת (תנופה בתעסוקה), הישגים, שיקום שכונות, מגבית קנדה הפדרציה של שיקגו ואחרים.

המרכז פועל ב-4 תחומי ליבה: השכלה גבוהה, תעסוקה, מעורבות חברתית ועולים חדשים. בכל אחד מהתחומים המרכז מציע ייעוץ אישי המותאם לצרכי הצעירים ומגוון פעילויות קבוצתיות כגון: קורסי פסיכומטרי, סדנאות לבחירת מקצוע, סדנאות לחיפוש עבודה, קורסי יזמות, קורסים לרכישת מקצוע,

קבוצות מנהיגות, קבוצות התנדבות שונות, הכוונה למלגות ועוד.

המרכז מפעיל גם שתי תוכניות ייחודיות לצעירים בני הקהילה האתיופית: "סטארט אפ להצלחה" ו"סטארט אפ לקריירה" ובהן ישנה מעטפת רחבה של תמיכה וייעוץ. יושבים בו גם רכזי ארגון הבוגרים של "אחריי!" ובכל שנה לוקחים בו חלק בעשייה עשרות סטודנטים מקבלי מלגה, מתנדבים ומתמחים.

את המרכז פוקדים מדי שבוע עשרות צעירים ובסה"כ נחשפים ומשתתפים בפעילויות המרכז בכל שנה כ- 6,000 צעירים.

השותפים שלנו לעשייה:

logo-sticky.png
לוגו-רשות-משרד.png
logo (1).png
United-Israel-Appeal-of-Canada.png
image17.png
Logo.png
JewishAgencyLogo.png
logo_tagline_he_mobile.png
logo45.png
logo-login.png
image1.png
BGU.sig.png
280px-משרד_העלייה_והקליטה.png
23.png
5c2b72f79d5836359ad327102b12b103.png
29.png
24.png
לוגו בני שמעון שקוף.gif
unnamed.png
image11.png
bottom of page