top of page

פיתוח אורבני קהילתי

תחום פיתוח אורבני קהילתי בא לתת מענה בשלושה נושאים לעיר באר שבע:

אקטיביזם ויזמות חברתית, קהילות וחיבור לעיר.

אקטיביזם ויזמות חברתית – בתכנית קיימות מספר תכניות מנהיגות לצעירי העיר המעודדת אותם לקחת חלק פעיל בקהילה, לרתום יחד איתם את התושבים וליצור שינוי במרחב הציבורי שלהם.

התחום מתנהל במספר מישורים – הרצאות וסדנאות מתחלפות בנושאים הקשורים לעיר המעלים את המודעות ומעודדים לקיחת יוזמה על ידי הגופים העירוניים והתושבים יחד לשיפור המצב.

 

 

חיבור לעיר:  באר שבע מוכרת כעיר בילוי, תרבות, השכלה והיי-טק ונמצאת במגמה של התפתחות בתחומים רבים. ישנם תושבים אשר אינם מתכננים לחיות את המשך חייהם בעיר, אם מדובר בסטודנטים, בעובדים שעובדים בעיר אך אינם גרים בה וכו'. סטארט אפ מציעה לכם להתחבר לעיר באמצעות סיורים בנושאים מגוונים כגון: סיורי תרבות, סיורי מסעדות ופאבים, סיורי היכרות עם ההיסטוריה והעיר עצמה, סיורים בשכונות, מפגש עם דמויות מפתח בעיר והרצאות שונות הקשורות לעיר ובכך להיחשף גם לצדדים היפים, המתחדשים והעתיקים של באר שבע. אנחנו בסטארט אפ מאמינים כי סיורים אלו יובילו לשינוי בעמדה ובתפיסה של העיר באר שבע ויגרמו ליותר ויותר אנשים להשתקע ולאהוב את העיר.

כיום הסיורים שאנו מציעים מתמקדים בשני מוקדים עירוניים – סיור בעיר העתיקה בבאר שבע וסיור בשכונה ג' החושף את תהליכי ההתחדשות העירונית אותם השכונה עוברת ומגלה לתושבים את הקהילות הנפלאות הגרות בה.

לוגואים תחומים-04.png
bottom of page